Wednesday 3 December 2008

Διαβασμα...




Μπήκα λοιπόν για τα καλά πάλι στους παλιούς μου ρυθμούς. Προσπαθώ να τελειώσω τις εργασίες μου ωστε να μπορώ να γυρίσω στην Ελλάδα άνετη. Να μην έχω άγχος ούτε να κουβαλάω βιβλία. Περιμένω πάντως πως και πως να επιστρέψω, να δώ τους γονείς μου, τους φίλους μου. Και επιτέλους να γνωρίσω τον ανιψιό μου, που γεννήθηκε πριν από λίγες μέρες, και τον έχω δει μόνο σε φωτογραφίες. Έχω μια αγωνία...
Κατα τα άλλα, τίποτα το συγκλονιστικό δεν συμβαίνει, το θερμόμετρο όλο και κατεβαίνει πιο κάτω, και από αύριο μας περιμένουν χιόνια... Μέχρι στιγμής είχαμε πάγο μόνο.
Πάντως πιστεύω θα συμφωνήσετε όλοι μαζί μου, τι πιο όμορφο απο το να χιονίζει εξω, και εμείς να καθόμαστε μέσα, κουκουλομένοι με την κουβέρτα, μια κούπα ζεστό τσάι στο χέρι, με μια απαλή μουσικη, η μια αγαπημένη ταινία...
Θα προμηθευτώ τα απαραίτητα και θα περιμένω το αύριο...

No comments: